Tuesday, 29 March 2011

Penat Tapi Gumbira....(PML)

As Salam buat teman2 semua....
hari nie masih terasa penat ,ngantuk n maleh...huhuhu
sbbnya sabtu dan ahad sakan shopping n mengemas...
dalam n3 lepas ska ader citer pasal pinggan mangkuk yang ska dapat dari mak,ahad baru berkesempatan mencuci sebahagian dari Pinggan Mangkuk Itu...
kenapa lak ska tiba2 rajin yer....????
jeng..jeng..jeng.....hehehehe

aper yang ditunggu2 akhirnya dh tiba sabtu lepas...rumah untuk PML..(almari)...
tapi yang biasa jer..xkisah ler janji PML yang duk merata-rata dalam besen, bakul n atas meja udah ader rumah sendiri..kemas skit n baru nampak cantik bila dh berkumpul....





sebahagian pinggan mangkuk menanti untuk dicuci dan masuk ke rumah baru 
gambar lain xsempat amik sebab sibuk mencuci biler dah kering terus masuk almari...
lupa nak ambil gambar...
tapi gambar dalam rumah baru tggu yer N3 akan datang biler dah selesai mencuci ke semua pinggan mangkuk yang masih tinggal...

C U....bye2


Monday, 21 March 2011

Jemari Asmara 2nd GiveAway!!

 Alamak terlambatkah???
harapnya sempat lagilah yer
moga berpeluang.....
moh kita ramai-ramai pakat tengok ape yang ader di  Asmara Collection
nak tau boleh klik je SINI....
banner cute dari Jemari Asmara....


klik sini utk join : Jemari Asmara 2nd GiveAway!!


referral :
Jemari Asmara sendiri


     semoga ska bertuah dalam GA kali nie..saguhati pun xkisah..kalau Hadiah Utama lagilah bersyukur....AMIN....






Thursday, 10 March 2011

Pinggan Mangkuk Itu...

As Salam dan aper khabar teman2 semua..ahad lepas ska n hubby telah membuka bungkusan pinggan mangkuk lama yang ska ambil dari rumah mak(mak bagi tapi katenya jangan jual sudah, simpan atau nk guna takper)...
pinggan mangkuk tu dh sebulan duk dalam stor n dalam bungkusan plastik ahad lepas baru berkesempatan nk membelek2...(amik je rajin nk mgemas malas..hehehe)..buka semua pastu tgk2 mak ai banyak jugak..tangan hitam sebab habuk tu jangan cakaplah mmg tebal..biler dh dikeluarkan hubby susun mengikut bentuk n rupa...antara PML yang ado bunga padi (ader 2 pattern) , bunga kekwa hitam n satu lagi xtau bunga aper...




hubby senaraikan pml yang xcukup setnya lagi..maklumlah barang yang guna harian banyak dh pecah tapi nasib baik masih ader lagi yang tinggal...kononnya ska nk keluarkan tu nk basuh tp jadi malas plak biler tgk banyak sangat..hehehe..last2 ambik besen n masukkan semula pinggan mangkuk tu dan tersimpanlah kembali dalam setor..huhuhu...biler lah agaknya nk "dikerjakan" pinggan mangkuk ku itu.........









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...