Tuesday, 29 March 2011

Penat Tapi Gumbira....(PML)

As Salam buat teman2 semua....
hari nie masih terasa penat ,ngantuk n maleh...huhuhu
sbbnya sabtu dan ahad sakan shopping n mengemas...
dalam n3 lepas ska ader citer pasal pinggan mangkuk yang ska dapat dari mak,ahad baru berkesempatan mencuci sebahagian dari Pinggan Mangkuk Itu...
kenapa lak ska tiba2 rajin yer....????
jeng..jeng..jeng.....hehehehe

aper yang ditunggu2 akhirnya dh tiba sabtu lepas...rumah untuk PML..(almari)...
tapi yang biasa jer..xkisah ler janji PML yang duk merata-rata dalam besen, bakul n atas meja udah ader rumah sendiri..kemas skit n baru nampak cantik bila dh berkumpul....





sebahagian pinggan mangkuk menanti untuk dicuci dan masuk ke rumah baru 
gambar lain xsempat amik sebab sibuk mencuci biler dah kering terus masuk almari...
lupa nak ambil gambar...
tapi gambar dalam rumah baru tggu yer N3 akan datang biler dah selesai mencuci ke semua pinggan mangkuk yang masih tinggal...

C U....bye2


3 comments:

  1. patutlah makin susah nak dpt pml ni..dah ramai orang kumpul ek

    ReplyDelete
  2. saya baru jer berjinak2, dapat pun pml dari mak n mak mertua...

    ReplyDelete
  3. lama betul tak tgk pinggan mangkuk design ni.. kat umah skang ni baru ada piring cawan je (piring tanpa cawan.. hmmm).. byk nostalgia.. yg lain ntah ke mana.. arwah atuk bagi kat sapa ntah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...