Friday, 31 October 2014

Kami Menerima Tempahan Apampolkadot, Pavlova, Tart, Cream Puff

Kepada mereka yang masih tercari-cari juadah untuk dihidangkan kepada tetamu sebagai pencuci mulut bagi :
majlis sambutan hari lahir, majlis akikah/cukur jambul, majlis bertunang, majlis kenduri kahwin , potluck di pejabat ,saje2 nak makan sendiri @ nak buat doorgift 
  kami mengalu-alukan tempahan dari anda....
Setiap makanan yang di sediakan adalah homemade dan segar dari oven serta tidak mempunyai sebarang bahan pengawet.
  
bagi sebarang tempahan atau pertanyaan
      hubungi kami melalui
  sms/whatsapp : 017 3143218( Pn. Salmi) 
@ add fb: Skalicious 

Aneka tempahan:

Pavlova
Mini Pavlova
Mini Cheesecake

Kek Coklat  Moist wt Edible Image
Kek Coklat Kukus wt Strawbery
Kek Coklat Moist
Kek Coklat Moist wt Edible image
Kek Butter
Fruit Tart

Fruit Tart
Apam Ladybird

Apam Polkadot
Apam Dot wt tulisan
Banoffee Pie
Cheese Tart





Cream puff topping coklat




Baked potato/ kentang selimut
Kek Coklat doorgift
Muffin coklat n cheezy lover
Cream Puff

Hokkaido cupcakes


Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 3 hari sebelum dr tarikh ambil...

3 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...