Tuesday, 11 October 2011

Hubby Ku Collector...

As salam, pada n3 lepas ska ader citer pasal my hubby yang juga punya hobi baru,
hobinya adalah mengumpul hadiah percuma atau menebus barang dari setiap belian....
daku sekali telah terjebak dengan hobinya...macam -macam hobi kami nie...
ader juga orang kata kami nie buang masa dan menghabiskan duit jer,
tapi kami tak kisah janji kami berdua bahagia dan gembira bersama..hehehe

Sebenarnya kami seronok dan puas hati bila memiliki barang2 tersebut
rasanya nie semua bersangkut paut lepas kami "gila" menyimpan pinggan mangkuk lama
kami sama-sama minat jadi xde masalah lah bile nak mengumpul atau mendapatkan barang2 yang diingini...yelah, sekarang nie kami kumpul untuk koleksi kami..
maner tau 50 60 tahun nnt jadi harta karun buat anak cucu kami
harta lain xde...barang2 tu jelah kami tinggalkan boleh tak agak2???

Ini antara barang yang hubby ku dh kumpul...
tapi masih tak banyak barang yang dikumpul...
almaklumlah collector baru...

 
Tin MILO sempena Merdeka 50 tahun
 


Tabung sardin Cap Ayam sempena 50 tahun Merdeka



1 comment:

  1. terbaik ni.. lebih2 lagi sambutan 50 merdeka.. saya cuma ada milo je.. sardin ayam brand tak pernah jumpa pun.. terbaik le..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...