Monday, 13 February 2012

Cuci Mata dan Poket di Anggerik Mall, Shah Alam





sebenarnya first time ska pergi GARAGE SALE di Anggerik Mall nie
saja2 jenjalan cuci mata tengok barang2 lama
ianya dibuka setiap Ahad dari jam 10.00 pagi hingga 6 petang
datang ler kot2 ader barang yang berkenan..
macam ska memang ade yang berkenan tapi sebab lambat sampai orang lain dah cop dulu..
maunya tak duk merayau kat Amcorp Mall pun dah dekat 2 jam
tapi ska dapat jugak satu gelas berkaki..
kebetulan sama ngan yang ader kat rumah..tapi masih tak cukup lagi satu biji
baru ada 4 biji..kata kak Norbie 5 biji baru ngam
geram tengok barang yang ader kat sana, nnt nak pergi lagi
mane lah tau kot2 terjumpa barang idaman..hehehe

3 comments:

  1. wah menariknya..murah2 x? kalo dekat ni wiyah danggup g cuci2 mata hehe..psst psst awat 1 pikcer tu terbesar gedabak?? kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader gak yang murahnya....kena pandai pilih..hehehe kesilapan teknikal...tq

      Delete
  2. zana x pernah sampai situ.. huhuhu.. nmpk mcm menarik jer ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...