Monday, 23 April 2012

Kek Butter "KAMI"

layan gambor dulu bagi korang tergoda...hehehee







korang mesti tertanya- tanya kan kenapa kek butter KAMI
sebenarnya masa wat kek nie banyak tangan yang membantu dari awal sampai proses makan2
resepi nie daku yang dapat dari kelas masakan
biler daku buat daku tangkaplah gambor  masa pertama kali wat pastu adik ipar berkenan plak biler tengok hasilnya..jadi dia suruh daku wat lagi ..kebetulan plak time malam tu family hubby berkumpul nak wat doa selamat
jadi daku dengan segera menggerah en.hubby ke kedai beli bahan2 yang sepatutnya
tukang wat kek yang sedap , gebu n cantik nie adalah daku, Ida (adik ipar), K.wa (kakak ipar), mira, syira dan ayong (anak buah yang sangat teruja membantu)


hasilnya memang tidak mengecewakan sampaikan tak sabor2 diaorang tunggu kek tu masak
cukup time kek masak terus kami berkumpul...macam semut dapat gula..




6 comments:

  1. Sedapnya kek butter sal masak....

    ReplyDelete
  2. sal..x nak kongsi resipi ke..sedap je nmpak..

    ReplyDelete
  3. sedapppppppppp... hntr kat zana boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnt biler sal rajin sal update resepi yer...
      Zana: boleh ajer..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...