Monday, 23 April 2012

Tureen Dumex

hasil yang sangatttt2 memeranjat daku dan en. hubby
bukan 1 tapi 2 sekali menjadi milik kami
aper yang memeranjatkan daku adalah harga yang hubby perolehi sangat2 lah mengejutkan!!!!!!
ceritanya macam nie..(daku cita balik aper yang en.hubby citer kat daku)
sebelum masuk opis, hubby g merayau2 kat satu kedai yang dah biasa di singgah jenguk2 barang
nak dikatakan memang itu dah rezeki
hubby masuk kedai n terus tuju ke tempat pinggan mangkuk
punya lah terkujat en. hubby biler ternampak 2 biji tureen dumex yang di idaman ader depan mata
ape lagi tanpa pikir panjang hubbyku terus amik 2 biji tureen dumex nie 
satu hubby angkat dan satu lagi hubby mintak tolong ngan auntie kat kedai tu untuk angkut ke kaunter...
dan hubby terus membayar tanpa meminta pendapat dari "MEM",( daku lah tu)
biasalah kalau harga berpatutan pun hubby akan tanya  "MEM" dulu
tapi sebab murah hubby terus rembat jer...
daku pun sangat2 puas hati biler hubby bawa pulang tureen nie..
maunya tak kalau kat pasaran harga tureen nie RM150 sebiji..
 sekarang nie biler tengok tureen tu kami tersenyum puas



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...