Tuesday, 26 March 2013

Mee Segera Tom Yam Special

permintaan en hubby minta mee segera watkan yang special..jadi kita main campak2 apa yang ada kat dalam peti ais..dan inilah hasilnya..

daku guna mee segera jenama Ruski perisa tom yam ..pastu tambah isi ayam, lada benggala, batang saleri, sosej,  & cili api.. dah jadi yang special

3 comments:

  1. wawawa memang special, saya suka maggie tom yam campur kari hihihihhi.. lagi haru kan.. tapi suka sgt... cuma tu lah kalau masak banyak ni sampai 2 bungkus kene masak kat kg barulah blh berselera makan.. kalau berdua mmg tak habislah...

    ReplyDelete
  2. sedapnya.. siap dalam periuk tanah lagi! special sungguh!

    ReplyDelete
  3. Idea yg menarik. Klw st buat sll letak karot je. Lps ni boleh la buat menarik lg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...