Thursday, 7 March 2013

Mee Udang Terbaikk... di Bandar Baru Bangi

minggu lepas daku tengok rancangan Makan Angin dan Warung Kita kat astro..pastu tempat yang sama dan tunjuk pulak lah Mee Udang yang ada kat kuala sepetang...tengok rancangan tu membuatkan tekak daku nak sangattt merasa Mee Udang nie, tambahan pulak tu ada udang besor nakkk..

lepas tengok rancangan Warung Kita daku siap2 ajak en hubby g cari mee udang nie sebab nak makan sangat2 rasanya..dah kecur liur dah sangat nie..puaslah en hubby meng"GOOGLE" ..cari mee udang di bangi..jumpa dan bergegas jugak petang tu daku ajak en hubby pergi...Restoran Gulai Panas Mak Tok

dan inilah hasilnya...puas hati ku dapat merasa mee udang nie...udangnya besar dan manis



semangkuk RM6

pada daku yang pertama kali makan mee udang rasanya sedapp..
pada en hubby pulak yang dah beberapa kali makan kat kuala sepetang sana tu responnya ok sedap tapi semestinya tak boleh lawan ngan yang ada kat kuala sepetang tu...
ini pulak nasi goreng kampung yang en hubby order bersama telor dadar..meriah siap ada sotong lagi..

senang ajer jika ingin ke mari
cari Econsave yang terletak di Jalan Reko, Bangi..alah kat uptown tu ..masuk simpang tu dan terus..hadapan Econsave tu..jeling2 lah kedai tu berada di sebelah kanan..

gambar hadapan kedai..kredit to fitrihalila.blogspot.

14 comments:

  1. bagus kedai ni...xkedekut lauk..udang sotong meriah..:)

    ReplyDelete
  2. minggu depan nk g KL...boleh la mjejaki "Restoran Gulai Panas Mak Tok" ni...:)

    ReplyDelete
  3. huyaiiii meleleh kecur air liur ni he3

    ReplyDelete
  4. uyaiiiii..nak kena terjah ni

    ReplyDelete
  5. mak aiii.. awk buat saya lapo nihhh!!

    done follow..jom singgah sini lak.. n follow sekali yea.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/wordless-wednesday-i-hate-this-bagi-3.html?showComment=1362620836873#c8233176151603559504

    ReplyDelete
  6. singgah sini dan follow sambil baca entry mee udang ini..
    berliur seketika tengok mee udang ni..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum ... thanks bagi directions utk ke sana ... strawberi kat atas tu sgt mengancam lah ... heheheee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...