Friday, 16 August 2013

Tapau Meatball di IKEA

kisahnya bulan puasa arie tu..daku ngan en hubby dah lama tak makan meatball kat Ikea tu, yelah nak pergi bukan boleh selalu, jadi kebetulan bulan puasa arie tu daku pergi carikan langsir untuk umah mak, jadi kami pun sempatlah menapau meatball 2 set bersama karipap yang sedap tu,..

yehh dapat jugak melantak meatball tu, kekenyang ko lepas berbuka tu..yelah tamak sangat amik 15 biji sorang..ngan karipap sedozen lak tu..memang kenyang ler siap boleh buat sahur lagi ko..
bawak jer bekas dari rumah dan mintaklah apa yang korang nak tapau n g kaunter bayor..


6 comments:

  1. Bekas pun bekas IKEA tu..kellas la Salmi..hehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. peminat barangan ikea, tapi cuma mampu beli yang kecik2 jer..

      Delete
  2. wow... sedap tu..
    suka gak meatball ikea ni.. :) sedap!!

    ReplyDelete
  3. boleh tapaw ek?? then bagi bekas kite kt dorg pon boleh la?? ke nk kene salin2 pulak. huhuhu

    xpenah t'pk nk tapaw. tp slalu bile smpai umah rs nk mkn lg. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawak jer bekas dari rumah.. ikutlah nak asingkan or tidak kuahnya ,boleh saja

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...