Tuesday, 6 August 2013

Sambal Hitam Pahang

akhirnya jadi jugaklah sambal itam yang diidamkan..namanya orang pahang tapi tak pernah buat, selalu belimbing itam buat masak asam jer macam resepi nie gulai asam belimbing hitam
ini pun kes sebab terliur tengok Kak Sari buat nie..belimbing dah ada resepi dah ada jom kita buat..resepi penuh boleh tengok di blog Kak Sari.

mungkin berbeza sedikit sebab daku suka ikan bilis kasar2.. pedas dan masam, memang UMMPPHH..

5 comments:

  1. Ya Allah..terliur Sal.. mujo tu ari anak buah akak da bawak kan.. sedap..masam2 pedas.. tskkk

    ReplyDelete
  2. pahang memang terkenal dengan sambal hitamnya kan?

    ReplyDelete
  3. Wah!!! Sedapnyer!!! teringin la pulak nih! Selamat Hari Raya Sal :-)

    ReplyDelete
  4. Uishhh, soo nyummy, macam rendang pun ada jugak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...