Tuesday, 25 June 2013

Apam Polkadot & Pavlova lagi

sekarang nie daku sibuk berkursus dan nak exam jadi proses update segalanya banyak tergendala..itu yang jadi layan gambor hasil baking *SKAlicious*..harap semua tidak bosan yer...InsyaAllah lepas nie daku akan update entry yang dah lama tersimpan..sory...

tempahan 150pcs apam polkadot dari K.Farah Presint 18
tempahan 50pcs apam polkadot inti bluebery & strawbery dari Pn.Norhaidah
tempahan 50pcs apam polkadot inti campur dari Kak Liana , BPSM
tempahan 50pcs apam polkadot inti campur dari Kak Su,
tempahan 50pcs inti campur untuk Kak Mas Imigresen..



tempahan apam polkadot inti bluebery & strawbery, dari Azreen






tempahan dari Anna 100pcs apam polkadot tanpa inti
Pavlova juga adalah tempahan dari Anna..
sms Anna"separuh kek dah abis..sedap sgt.."
tempahan Pavlova kali kedua oleh K.Su Bukit Puchong
tempahan Pavlova dari Sri Wani, Seksyen 7 Bandar Baru Bangi
tempahan dari Rozia dari Presint 9, Putrajaya..
permintaan dari Rozia minta buat no 3..ada rupa tak?
sms Rozia"ank kecil menangis tak sabor nak makan.."
sms kedua"seriously, sedap!!anak2 siap kutip buah anggur byk2..
tp stil buah pnuh ats meringue..
mmg blh repeat order ar mcm nie terbaik!i give u 5 *"

6 comments:

  1. AMboiii pepagi dah terliur tengok entry ni.. sedappnyerrrr

    ReplyDelete
  2. huwaaa taknak masuk blog salmi dahhh. asyik tunjuk gmbr pavlova.. wa terliurrrrrrrrrrr.. hahahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah jangan lah cam tu..sekarang tak sempat nak update entry lain nie jer yang sempat sekarang..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...