Tuesday, 29 May 2012

Makan Malam di Austin Steakhouse Bangi

sesekali malam malam ala2 omputih ape salahnye kan..
tapi sebenarnya ini bukan baru pertama kali SKA makan malam kat sini...
dah berkali2 dah, makanan ok sedap, tempat pun cantik..
kali nie daku order makaroni ... emmm tak kena plak ngan tekak daku..
tapi en hubby nye sedappp
daku plak yang kacau makanan die
spaghetti kt sini  sedap gak lah...

kami penah cuba D One Steak Bangi..
pada daku ngan en hubby rasanya lebih kurang..
tapi hati kami lebih kepada Austin
kalau nak mencuba, boleh cari di alamat ini, 

55 GF, Jalan Kajang Impian 2/1
Taman Kajang Impian,Seksyen 7
Bandar Baru Bangi






air limau asam boi & chic nugget
combo chic..untuk en.hubby
makaroni untuk saye lah

3 comments:

  1. Salam.. yang menengok ni kecurr lahhh...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali..ape lagi, moh le ke mari...

      Delete
  2. akan ku cuba

    makneng follow kamu
    jom follow makneng

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...