Thursday, 24 May 2012

PAVLOVA & KEK COKLAT

sempena menyambut ulang tahun kelahiran SKA bersama kakak ipar dan anak buah bagi bulan dan tahun ini, SKA telah merajinkan diri membuat 2 biji kek iaitu Pavlova dan 
Kek Coklat...

snap dulu gambor takot abis nnt

dh banyak tangan yang tunggu masa nak cilok buah atas kek
akhirnya berjaya wat pavlova lagi..
last sekali habis licin semua..berbaloi2 buat untuk kali nie..
(memang sentiasa berbaloi2 sebenarnya..hehehehe)


10 comments:

  1. Pandainya Sal buat Pavlova tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah..belajor melalui teman2 dari alam maya

      Delete
  2. sal...sedapnya nampak..mmg pandai la sal ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdelah pandai maner..untuk makan2 sendiri ajer

      Delete
  3. wowww betul ke sal yg buat kek ni macam tak caya je..hehehe. tapi memang nampak sedaplah. lepasni kalau anak i birthday boleh lah tempah kat u ye..hehehe

    ReplyDelete
  4. wahh.. choc cake yg menggoda.. penuh dng snickers.. hehe

    ReplyDelete
  5. Salam cayang buat SKA.. waduhh itu kejadian pavlova memang terbaik! cantik meletop! sedapnyaa... makan ramai-ramai wahhhh kek coklat lagi wahhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hot mama: tq..hehehe
      Kak Shahriah: alhamdulilah menjadi cantik..memang puas makan sampai licin

      Delete
  6. sedapnye tgk pavlova yg SKA buat..terliur dibuatnye..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...