Saturday, 19 May 2012

Tak Rasa Bersalah Ke....??

sape penah pergi Kuantan?
mesti korang perasan ada  papan tanda nie

SKA sebenarnya dah beberapa kali perasan setiap kali ke bandar Kuantan akan lalu jalan sini..
tapi tak ingat nama tempat kat sini..
baru2 nie SKA sempatlah tangkap gambor papan tanda nie..
yelah dulu kamera tak canggih, kalau tangkap gambar time kereta bergerak confrim
 xnampak aper
SKA suka dengan ayat yang digunakan....
masa pergi Terengganu pun penah gak tengok papan tanda yang ayatnya lebih kurang begini tapi tak ingat kat maner..
macam2 dah dibuat untuk menyedarkan kita..
tapi ader gak yang tak paham2 dan buat2 tak paham..
**lebih baik kita memudahkan kerja orang, agar kerja kita menjadi lebih mudah**


3 comments:

  1. Pernah.... siap wat entry lagik, hehehe... kat Kuantan je kot kan yg ada signboard sebegini, hehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terengganu ade gak tapi tak ingat kat maner... kalau tak salah Sal kat terengganu ayatnya bersambung2 lebih kurang tiga tau papan tanda..tapi tu lah tak ingat kat mane...

      Delete
  2. x pernah sampai Kuantan lg,baguslah papan tanda nie utk peringatan selalu sapa2 yg suka buang sampah dr kenderaan tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...