"Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com"

Join Contest Lagi..bila kerajinan sudah datang




 
1.  Macammana anda leh terjumpa blog akak?
  • saya tak ingat tapi yang pasti blog akak menarik minat saya untuk terus follow

2.  Nyatakan dari blog mana dan bagilah link dia..(kita cam promote link dialah..kalau jumpa kat google tak yah yer letak link)  
  • yang nie saya tak pasti sama ada dari google or blogger ..sorry kak ina

3.  Pastu bagilah  3 ataupun 5 sebab kenapa anda suka membaca blog akak.
  • sebab pertama, adalah kerana akak antara blogger yang famous tapi tetap sempoi

  • sebab kedua, saya suka  blog akak simple tak serabut

  • sebab ketiga, suka tengok  makanan yang akak kongsi

  • sebab keempat, suka bila akak kongsi citer akak joint event besar2 jumpa artis sana sini cam best pulak..sampaikan saya pun sekarang dah mula berjinak2 join aktiviti camtu



4. Tarikh tutup ialah pada atau 28hb Febuari 2013   pada atau  jam 12.00 tengah malam hari tersebut.


Ayat yang wajib di letak di N3 ini

Contest "Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com" adalah anjuran www.kakinakl.com bersama eyriqaz , , kutooobamboo, dan jaakechik 
(kalau ada sponsor lagi nanti anda kena edit balik yer ayat ini)

Comments

  1. Good Luck Akak.. Nurul pun nak join p dok masih dalam Draft lagi.. hehehe.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih nurul...cepat2 mana tau ader rezeki kita

      Delete
  2. terima kasih sudi join salmi...semuga ada rezeki kamu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

DESSERT PILIHAN SKALICIOUS

Tapau Meatball di IKEA