Wednesday, 6 February 2013

WW:Risoles, Kelana Jaya

ini makanan time minum petang yang menjadi kegemaran daku dan en hubby, sedap.. en hubby suruh buat dan siap bagi resepi lagi tapi disebabkan kemalasan daku suruh en hubby beli ajerlah lagi sedapkan..heheee..en hubby kerja kat sana tu yang boleh beli selalu tu, kalau tak haru jugak nak ke sana semata nak makan Risoles yang sedap nie..ape pun lepas nie daku kan cuba buat..rasa inti mungkin macam karipap kot..kulitnya lembut n kenyal sikit..., tak reti nak terangkan betul2.. kena cuba sendiri

 
Angsana Risoles ,Jalan SS5D/5,Kelana Jaya 
47301 Petaling Jaya 

dibuka jam 2 petang bukan kedai hanya karavan
 ( penah masuk dlm rancangan jalan2 cari makan)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...