Thursday, 28 February 2013

Roti Sirap Bandung

rasa sama seperti air sirap bandung
roti nie sebagai alas perut bila lapor..
sekarang nie kuat makan
cepat lapor, dan perut berkeroncong selalu minta di isi
yang paling best pagi, petang dan malam akan menghadap nasi..huhhu
hilang diet..makin bambam lah daku...huuuaaaaa

16 comments:

  1. oooo.. anak kita panggil roti rose, tak pernah rasa sendiri, sedap tak sedap lupa nak tanya anak.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah kak..kita saja bagi nama tu sebab hubby kata rasa macam sirap bandung..

      Delete
  2. roti ni mmg sedap...sy pun sukerrrr.......

    ReplyDelete
  3. eh ader ker..tak pernah nampak pun di kedai

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya macam tak semua tempat ada..ini pun jumpa masa g beli barang kat kedai runcit

      Delete
  4. Nurul tak cuba lagi yang ni.. nanti nak carilah.. :)

    ReplyDelete
  5. Tak pernah jumpa lagi roti rose ni.. tp rasanya buka feberet anak2 ni. Dorang selalu mkn yg coklat dgn jagung je..

    ReplyDelete
  6. suka gak roti ni sedap cream dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi itulah tak ada kat semua kedai..lagi satu suka butterscotch..

      Delete
  7. pernah nmpk roti ni tp x pernah beli.. hehehhe

    ReplyDelete
  8. minggu lepas dh cuba...skrg dh byk kt pasaran...perasa baru...klau dl coklat, vanila & jgung...skrg dh ++++ rose, butterpun dh ada. mmg rasa sirap bandung...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...