Sunday, 3 February 2013

Mydin Mall USJ, Berwajah Baru

jauh sungguh kami shopping barang dapur setiap bulan..
bukan apa senang pegi situ macam2 ada tak payah nak pegi tempat lain...
sekaligus ajer..bulan lepas tak pergi sebab tak banyak barang nak beli..
pergi masa tu masih lagi renovation..bertukang sana sini..
pergi semalam dah bertukar wajah..jakun pulak sekejap daku ngan en hubby..
maklumlah sekarang Giant USJ sebelah Mydin dah bukak dengan berwajah baru..
jadi Mydin pun dah berubah wajah..biasalah adatlah dalam perniagaan kan
apa pun pilihan kami tetap Mydin...parking luarnya sekarang dah berbumbung...
dan dah banyak kedai2 baru kat dalam Mall nie..dah makin menarik...


ini sebahagian yang diperbaharui...susun atur pun makin menarik..tak sempat snap gambar lain..
sibuk membeli belah.....


dan ada sesuatu yang baru yang memang sangat berbaloi pada pengguna Kad Meriah kalau datang ke Mydin Mall nie..iaitu MERIAH MANIA Centre..nak tau ceritanya??? nanti, daku akan ceritakan lebih lanjut dalam next entry yang bakal menyusul ok...

2 comments:

  1. Mydin skrng mcm2 dah ada.....tp 1 je yg x beubahnya....beg plastiknya.....hehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...