Monday, 22 July 2013

GA RAMADAN dari koleksi1001resepi:Berbuka Puasa

Ini antara menu berbuka yang dapat disediakan..
berbuka berdua sahaja jadi menu ringkas ajelah
gambar kami xde sebab en hubby pemalu...;)


telur itik masak lemak bersama belimbing buluh
(telur itik mak mertua bekalkan n belimbing buluh amik di rumah mak masa balik kg)
ikan masin dan ikan goreng
 (ikan sardin@ selayang kegemaran en hubby)
sayur kacang
xtau nama hanya panggil kuih kelapa..ini beli punya
buah melaka..ini pun beli punya
air sarsi dalam gelas retro..
alhamdulilah walaupun bekerja masih sempat menyediakan hidangan berbuka puasa.. sebabnya en hubby pun banyak membantuku di dapur..
"berat sama dipikul , ringan sama dijinjing"

                       Macam mana cara nak join boleh tengok di koleksi1001resepi

hadiah yang ditawarkan sangat menarik

                ok bagi 3 entri paling banyak terima likes......kkida nak giveaway anda barangan ini....:)

1 unit cupcake stand
boleh susun homemade cupcake anda atas meja juadah pada hari raya aidilfitri nanti...:)

plus

1 set 12 unit silicone cupcake mold...samada round, square, star atau heart shape
(mana-mana stok yg available masa tu)

plus

 12" vintage dessert tray/cupcake tray yang menarik ni...

plus 

satu unit folding basket for fruits and vegetables...


ceramic knife

tempoh upload gambar dan sediakan entry anda hinggalah rabu 24 July, jam 12 tengah malam...(final)

**harapnya adalah rezeki nak menang hadiah yang ditawarkan..syok join GA Kkida. 

6 comments:

  1. salam ramadhan..semoga berjaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan kembali..terima kasih

      Delete
  2. kuih kelapa tu kuih dangai sebenarnya..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..itulah takot salah jer nama tu yang panggil kuih kelapa jer..

      Delete
  3. isk.. berdebar2 plak, Salmi... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah kita kak..harap berjaya..cehhh

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...