Thursday, 15 March 2012

4th Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2012

pagi nie sangat2 teruja biler sampai di pejabat
belon udara panas sudah mula terapung di udara..
sangat2 comel.. jadi macam budak2 plak daku..
ajak encik hubby g tengok esok tapi tak leh keje..
hujung minggu plak nak balik kampung..
nampaknya kali nie tak boleh ler tengok secara dekat..
tengok dari opis je lah..huhuhu

acara baru bermula hari nie 15 Mac hingga 18 Mac 2012
bertempat di Monumen Alaf Baru, Presint 2, Putrajaya
jadi datanglah beramai-ramai memeriahkan
fiesta Hot Air Ballon kali nie
pelbagai acara yang diadakan..nak belon naik pun boleh


photo pinjam dari myballonfiesta

untuk maklumat lanjut boleh jenguk di sini  myballoonfiesta

3 comments:

  1. dulu mase keje kat cyberjaya pun dpt tgk air ballon ni terapung-apung syok je

    ReplyDelete
  2. sekarang ni cuaca tak menentu..kang pergi hujan macam geng blogger yang pergi tahun lepas..kecewa sungguh dorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya kalau kak ina nak datang elok waktu pagi..lagi pun waktu pagi banyak belon baru nak naik dalam pukul 7 boleh dh stand by kt situ tapi kalu petang rasanya hujan..sebab semalam petang hujan lebat.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...