Wednesday, 7 November 2012

WW: Ros di Taman Mertuaku












 gambar sebelum jam 6.45petang dan selepas hujan jam 8.30 malam
betapa indah ciptaan Allah s.w.t....gambar di ambil hanya dari laman mertuaku..


11 comments:

  1. Cantiknya bunga dan gambar nie mesti pki kamera mahalkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah memang cantik bunga..mak mertua yang tanam..takde lah mahal biasa ajer, untuk budak baru belajar cam saya nie..

      Delete
  2. cantik! nampak segar je bunga-bunga tu! kalau cium mesti wangi kan..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik lagi nampak cantik bila lepas hujan..segar..

      Delete
  3. bunga pink tu mesti bau dia sweet gile kan..kt umah sy pn ada bunga tu..wangi giler..kembang byk kalo lpas ujan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakkan wangi..lagipun saya suka warna warni bunga nie, lepas hujan cantik jer

      Delete
  4. salam.

    bunga ros...bunga kasih sayang :)

    ReplyDelete
  5. cantik...segar indah menawan...ttunya org yg tanam dan jaga nipun cantik menawan...cam kameraman jugak...hehe

    ReplyDelete
  6. RM1/pcs strip ujian ovulation (kesuburan)/pregnancy(kehamilan).


    blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com

    sms: 0122429082 (puan nor)
    email: lovidoobidoo@gmail.com

    ReplyDelete
  7. RM1/pcs strip ujian ovulation (kesuburan)/pregnancy(kehamilan).


    blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com

    sms: 0122429082 (puan nor)
    email: lovidoobidoo@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...