Thursday, 28 June 2012

Bersemuka dengan Shahriah Abdullah

amboi tajuk macam nak cari gaduh jer
tapi sebenarnya tidak..
ini nak citer pasal pertemuan daku ngan Kak Shariah
salah seorang peserta Masterchef Malaysia musim pertama
ketika sesi turun padang bertemu peminat
di  MPH Alamanda, Putrajaya ahad lepas..
Bergegas ke Alamanda pkul 1.45ptg..parking penuh..pusing2 nasib baik jumpa..
tengok jam dah pukul 2.10 ptg, harap sempatlah bersemuka dan bertegur sape ngan  
Kak Shahriah.
sampai2 jer tengok Kak Shahriah tengah sibuk menandatangani buku peminatnya..
mulanya malu2 nak tegur..tapi oleh kerana keramahan K.Shahriah melayan
peminatnya membuatkan daku lega
kalau tak,senyum2 kambing  jelah jawabnya..maklumlah daku nie pemalu..
(pemalu lah sangatttt...)

ape agaknya yang K.Shahriah tulis tu
sedang memperkenalkan diri (sebelahnya penulis novel, Kak Durrah Fatiha *nama penanya*)
menceritakan serba sedikit tentang pengalaman dalam penulisan 
sebahagian pengunjung yang hadir
K.Shahriah bersama K.Ani (seorang blogger gak)
dua2 sangat ramah berbual..LOVE U ALL
seronok sangat berbual ngan K. Shahriah yang sangat2 peramah tak sombong orang nyer..rasanya kalau bersembang tak cukup satu hari...K.Ani pun comel gak sangat peramah walaupun pertama kali berjumpa.. 
nak tau lebih lanjut mengenai perkembangan K. Shahriah moh jenguk SINI  masak, jenjalan,dan banyak lagi dan kalau nak tau citer K.Ani yang comel mari pakat kita terjah kat Chocoani.


*biler agaknya dapat berjumpa akak berdua lagi..

3 comments:

  1. Dik SKA kussss Pa kbr dik? aduhai bila lagi bole bertemu ya? ari tuh tak puas nak berborakss borakss.. trima kasih atas ntry nya.. Kak Ani hargai.. ;)

    ReplyDelete
  2. Salmi cayanggggggggggggggggg aloloooo macehh cayangg cantik gambar tu *bukan i* hehhee... sampaikan tq so much pada suami yaa.. susah payah dia dok celah buku tu tolong ambil gambar.. cayalah!

    Kak Ani.. nanti kita jumpa lagi yaa.. Salmi pun cayanggg dia.. muahzzzzz tq so much dear... nanti jumpa kita sembang panjang yaa..

    ReplyDelete
  3. bestnya... peramah je kan.. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...