Saturday, 16 June 2012

Jumpa bila tak cari

alkisahnya kelmarin pergi shopping salah sebuah pasaraya kat Alamanda, Putrajaya
pusing2 cari tisu dapur dan barang dapur skit pastu lalu lah kat tempat coklat
sekali nahhh...jumpa Earphone Kit Kat tanpa di cari...
padahal dah jenuh cari kat pasaraya hijau kuning dan seangkatan dengan nyer pun tak jumpa gak
sampaikan en.hubby cakap biarlah takyah cari  dah..kalu jumpa baru rembat
yang menggila sangat nak cari nie sebab tengok  .....dah masuk kotak  punya earphone comel sangat..
yang tak bestkan masa belek2 plastik Kit Kat tu kan hubby tengok banyak earphone dah hilang kena curik sebab plastiknya pun dah koyak..nasib baik hubby check dulu, kalau tak melantak kit kat ajo lah, tak dapat earphone...
sayang nak guna wat masa nie..biar simpan dulu..
mula nak beli 2 tapi memikirkan regenya takpelah satu pun jadilah..
lagipun SKA tengah berdiet tak leh makan Kit Kat banyak2... "diet lah sangattt...hehehee"



6 comments:

  1. ahaaa...sudah dapat, tahniah. terbaru dari kitkat, ada bekas plastik dengan tiga warna pilihan.... :)

    ReplyDelete
  2. Serius comel sangat tu! beli di alamanda?? kat bahagian mana?? sukalah pulak cekelat bagi nelly akak nak yang earphone tu je hehehhehe

    ReplyDelete
  3. Kt care4 akak cari kt bahagian coklat2 tu,tp kena tgk plastiknya tau..takot xde isi

    ReplyDelete
  4. cantikknya... tak perasanlah pulah ade jual selama ni...

    ReplyDelete
  5. sempena nestle 100 tahun, tahun nie macam2 ader..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...