Saturday, 23 June 2012

Teko Mini

antara koleksi kesanyangan daku dan encik hubby  
paling best dapat teko nie harga yang dapat masa nie sangat2 berbaloi  
harganya 5 kali ganda lebih murah dari harga pasaran sekarang


 yang nie encik hubby beli diam2 , tau2 dier wat kejutan ajer


kecil dan comelkan



7 comments:

  1. cantik betul teko tu..best kan kalau sama citarasa dgan hubby..baru semangat skit nak buat koleksi kan hehe..

    neway salam perkenalan..selalu jgak singgah sini cuma tak tegur je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..selalu2 lah jenguk n tegur yer..

      Delete
  2. klasik..mmg suka teko2 bentuk gini..leh wat collection kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah nie sebahagian koleksi teko yang ader

      Delete
  3. Wow! bestnya... akak suka sangat kumpul teko.. yang di atas tu belum ada...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu tak minat gak..tapi biler dah mula kumpul banyak2 cantik pulak

      Delete
  4. suka gak mangkuk yang cam english sytle nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...