Monday, 27 August 2012

Mood Raya

datang keje ari nie lemau sangat..
badan pun macam tak sihat jer..
masih lagi dalam mood raya..
wat kerja pun lambat ajer..tapi kerja banyak,huhuhu
nanti biler dah ok sikit daku akan citer pasal beraya di kampung yer..


9 comments:

  1. Salam SKA, sesamalah kita...vit M akak terlebih dos

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheee..kalau vit M tu ader memang payah sikit ler kan..

      Delete
  2. lemau terlebey lg nih adoyaiiii

    ReplyDelete
  3. Tak sempat nak berayaaa.... Sibuk melayan tetamu! huhuuhu.. Sorryyy!

    ReplyDelete
  4. ok... bila dah settle kerja bolehlah share cerita raya pulak ye... tentu meriah kan...

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya buat Salmi sekeluarga... :) Biasalah tu.. bila naik cuti memang macam tu.. Takde mood je..

    ReplyDelete
  6. Salam Aidilfitri Sal, same la , akak pun mood raya...
    tapi tetap bersemangat buat keje opis, hehehe...
    time boss takde ni la mood BW hehehe...
    ape pun Sal, yg penting kite sentiasa bersemangat, ape jua mood yg kite hadapi skrg ni
    hehehehe~ ceria okey Sal...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...