Wednesday, 18 July 2012

1001 Kenangan Yang Terindah...Part 2

terima kasih pada teman2 yang sudi dan setia menanti episod kedua sambungan dari Entry Part 1 yang mana daku janjikan untuk sambung kongsikan gambar2 sekitar majlis GA tersebut bersama gambor hadiah yang diterima dari penaja yang sangat baik hati "menyemponcer "..
kita layan lagi gambar sekitar majlis penyampaian hadiah malam tu yer..

makan time sambil sembang2 bersama 
Kak Sari Siezuka , Kak Aziela & Kak NurNba
lepas makan posing ler, sorang jejaka hensem Ariffshah.com terselit di situ
 khusyuk mendengar
apelah agaknya celoteh chef Ismail tu
Kak NurNba..yehh dapat hadiahh
 Suzlin rezeki dia dapat pie maker tak sia2 datang dari jauh
 Kak Aziela senyum meleret bersama Kkida dan chef ezani 
Cheetah yang jinak malam tu..cute
apelah agaknya yang dibualkan oleh chef zam bersama Kkida dari koleksi1001resepi.com 
chef ezani dan Broframestone 
kesian chef florence malam tu yang melatah di usik oleh chef ismail
 macam artis bak kate blogger2 semua, maklumlah banyak kamera
bersama produk MyChef (penaja utama)
tak lupa juga pada SyuhadaKak Zefa, Kak Zurina dan Kak Suriani..
Cayang you all..
moh ler jenguk ke blog mereka yang dah femes nie, 
dapat tambahkan rakan di alam maya dan berkongsi pelbagai cerita 



"eh maner gambor hadiah yang katanya setambun tu????
mesti daku nie saja jer kan wat gempakkan..
taklah saja nak bagi kezutan,(tahu sebenarnya korang tak heran pun kan..hehehehe)
lagipun tak boleh masuk gambor banyak2 nanti korang pening..ini pun sebahagian ajer..kalau tak nanti tok guru babap daku..
tunggu tau next entry pasal hadiah yang SKA dapat"..TQ

11 comments:

  1. Bagus, bagus, bagus. Teruskan menulis. Kak Zefa tunggu pulak entry hadiah yg setambun tu. Heheh..

    ReplyDelete
  2. hehehe, alah akak malu plak saya, sama jer pun ngan hadiah akak

    ReplyDelete
  3. suka tengok gambar kita dalam tu...

    ReplyDelete
  4. happening yuuu! happy tengok semua :)

    ReplyDelete
  5. best2! gambar semua cantik2! macam artis dah semua.hehehe

    ReplyDelete
  6. Perghh, cantiknya gambar... Baguslah Salmi nie

    ReplyDelete
  7. macam retis ko....happening nmpak..mesti best kan

    ReplyDelete
  8. nanti k su buat GA, leh panggil sami cover photos cantik
    cantik hihi, mano den nk cari sponsor ni hehe

    ReplyDelete
  9. cayang salmi juga...mg ukhuwah terus bkekalan wpun d alam maya...;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...