Saturday, 7 July 2012

WOWWW 1001 GIVEAWAY Update...

WOWWW 1001 GIVEAWAY telah membuat pengumuman terbaru mengenai cara pemilihan pemenang..teruja plak biler tengok.. kalau lah terpilih untuk ke sana..
berangan sekejap  (ishkk tak yah berangan ler kalau orang tak jemput yer..)
boleh jumpa chef yang terkemuka lagi tu..kalau nak tau lebih lanjut boleh jengok di koleksi1001resepi Update Giveaway..
huhuhu nak pergi, nak tengok koleksi antik chef ismail sekali...


Restoran Rebung

nak jumpa chef2 terkemuka.
myChef


nak jumpa live tuan punya blog koleksi1001resepi.com 
nak menang hadiah....(merengek macam budak tecit..)

2 comments:

  1. Amboi bukan main berangan lagi kawan aku sorang nih..hehehe

    ReplyDelete
  2. xpelah berangan dulu mana tau jadi kenyataan..doakaan tau..tolong ler klik link kat atas tu sekali...tq...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...