Tuesday, 10 July 2012

myChef...sungguh menyelerakan

tengok ajer sudah membuatkan daku terliur ape tah lagi kalau dah merasanya kan
biler jenguk di blog kkida Koleksi1001Resepi daku terus tertarik hati

Mughlai Chicken Biryani, sentuhan dari chef Liza (kredit : Kkida)
senang panaskan ajer dalam microwave..
ingat bulan puasa nie daku nak wat stok..senang untuk sahur ataupun wat berbuka 
selain dari Mughlai Chicken Biryani, myChef juga memperkenalkan produknya yang lain..
ini antaranya
pinjam gambor dari Kkida..(stok di rumahnya)
kalau korang nak tau dengan lebih lanjut mengenai produk terbaru myChef nie boleh jenguk sendiri di http://mychefreadymeals.blogspot.com/ atau  Koleksi1001Resepi (Kkida merupakan salah seorang penulis di blog myChef)


*GA Kkida masih lagi berjalan sehingga esok..jom sama2 terjah blog Kkida




8 comments:

  1. Ida tak reti masak Nasi Beriani.. hihihih

    ReplyDelete
  2. sal pun tak reti tapi yang nie segera punya, tak yah susah2... cuma panaskan ajer siap ader lauk lagi..ieda boleh cuba

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. memang sedap kena plak ngan lauknya aduhh..tgh hari nak cari beryaniii..

      Delete
  4. tak minat sgt nasi beriani
    suka nasib arab, heeeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak per boleh cuba menu yang lain..macam2 ader

      Delete
  5. senangnya... memang pilihan sesui untuk sahur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sangat mudah ,cepat dan sedap..jom kita sama2 cuba

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...