Wednesday, 25 July 2012

3 Menu Berbuka dari MyChef


senang ,cepat dan sedap....
oleh kerana barang basah tak sempat nak beli
(hujung minggu hari tu balik kampung)
jadi daku teringatkan stok yang memenuhi peti kami ini



ini  dari Chef Ismail
termasuk yang ini


tiga produk sekali gus yang daku gunakan untuk berbuka 
Semur Daging Betawi, Brown Rrice Pilaf dan Ayam Kalio


ambil 2 jenis lauk dan nasi
pukul 7.05 petang baru panaskan lauk dan nasi
sebab nak makan panas2...7.20 dah siap terhidang..
daku guna pengukus ajer
tak payah nak bertungkus lumus lagi kat dapur
bagi daku dengan en hubby lauk yang kami pilih ini memang sedap 
dan kena dengan selera kami
macam masak sendiri pulak rasanya..
masa panaskan pun baunya dah menusuk ke hidung..oppsss
hidangan cukup untuk 2 orang makan
 lauk siap boleh simpan untuk sahur





bagi yang ingin mendapatkan maklumat mengenai produk ini sila singgah di blog MyChef

SELAMAT MENCUBA..

9 comments:

  1. perkk tgok lauk pauk pun dah berselera..untung ler dia dapt give percuma tu hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi lepas nie kena cari jugak untuk buat stok baru

      Delete
  2. xpernah lak chinta guna product ni..ley cuba cari ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah..kat carrefour alamanda ada produk nie

      Delete
  3. waahhhh sekali 3 tu! hehehe.. terbaiikkk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alang2 dah masak lauk ,terus masak nasi sekali..memang terbaikkkk

      Delete
  4. yummmm, cantik pinggan salmi ekkk, ingat moyang k su punyerr tp x tahu da kt mane, kl jumpa nanti kita deal k, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tapi rege kenalah berpatutan..hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...