Tuesday, 24 July 2012

Hadiah Misteri 100 Tahun

Misteri lah sangat hadiah nyer..
sebenarnya nak citer pun tak berapa nak pandai
sebab bukan daku yang dapat tapi en.hubby yang dapat hadiah nie..
hubby ader cerita  tapi daku tak pandai nak citer semula kat korang
nak tau hadiah aper....??????


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ini beg yang mengandungi hadiah misteri tu...
United Malacca Berhad 100 Tahun
tapi tahun nie dah 102 Tahun lah yer..


ini buku mengenai UMB


ader aper dalam beg ini agaknya...cer teka
tak payahlah main teka2 bukan dapat hadiah pun kan


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

TARRAA....
ini dia hadiah yang sudah tak misteri lagi tu...




en hubby suka sangat..yerrrlahhh bertambah lagi koleksinya
boleh ler hubby guna termos tu..tak payah bawak yang besar gedabak lagi lepas nie


4 comments:

  1. uihhh dapat hadiah termos yer..comel gak termos tu kan..hehe

    ReplyDelete
  2. a'ah,siap ngan beg lagi senang...

    ReplyDelete
  3. cntik la termos tu..hehe..

    ReplyDelete
  4. memang misteri sungguhlaaaaaa.. terkejut tau, hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...