Wednesday, 11 July 2012

Demo Masakan Kak Shahriah di SACC

program nie berlansung pada ahad lepas
terkejar2 jugaklah nak ke Shah Alam tu
sebab sebelum tu SKA pergi USJ
ingat kan dah tak sempat, sebab jalan jem 
tapi alhamdulilah sempat sampai tepat pada waktunya dan sempat berborak sekejap ngan k.Sha
kalau nak tau lebih lanjut dan aktiviti terkini K.Shahriah jom singgah Shahriahnovelis.Blogspot.Com



resepi ader terdapat dalam buku Sajian Istimewa
k.Sha nak mula masak
tu dia, cempedak goreng nestum..
sedang menunjukkan cara menghidang
sambal telur puyuh bersama roti
banyak tau k.Sha masak..sedappp
sangat sedap cempedak goreng nestum..wangi baunyer..
masing2 dah tak sabar nak ngapp..

masa nak balik tu tak sempat jumpa ngan k.Sha sebab hubby ajak pusing2 tengok buku
pastu biler keluar tengok k.Sha dah balik


4 comments:

  1. Sal, saya dah kenal siapa orang tu. jelesnya sal dapat makan free sabtu ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. As'kum Salmi cayang kak sha tq so much.. wahh gambar Salmi cantik1 pandai snap i like..:))) okay jangan lupa temujanji kita seterusnya hujung minggu nanti tau.. i tunggu cecewahhhh :)) cayang dia muahzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  3. wah bestnya dapat jumpa peserta mastercafe...klu akak pun kena sawan kamera

    ReplyDelete
  4. nmpak demok ckit la kak sha tu.. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...